Page 21 - Aylık Dergi “Tepe’den” Mayıs 2017 - Sayı 15
P. 21

Tepe'den                                                                     Tepe'den Haberler




 Dijital pazarlama, sosyal medya   Tepe Servis, şehir hastaneleri           Tepe çalışanlarına GÜSOD’dan
 bizim çok fazla kullanmadığımız                                            dört ödül
 mecralar. Buralarda da aktiviteler   hizmetlerini tanıttı
 yapacağız. Özellikle hedef kitlemizin                                     Güvenlik Servisleri Organizasyon
 yoğunlukla ziyaret ettiği finans                                          Birliği (GÜSOD) güvenlik
 sitelerinde reklam çalışmalarımız        tarihleri arasında gerçekleştirildi.   sektörünün en başarılı isimlerini
 olacak. Radyo cıngılımız olacak. İki     Yeni nesil şehir hastanelerine   belirledi. GÜSOD, “Sadakat” ve
 versiyondan oluşan bir TV filmimiz       yapılan yatırımlara ve bu yolda   “Başarı” kategorilerinde, Tepe
 olacak. Burada da sürprizlerimiz         gerçekleştirilen pek çok proje ile
 var. Çekimler bile haber niteliği        ilgili görüşmelere ev sahipliği yapan   Savunma ve Güvenlik ile Tepe
 taşıyacak. Yeni kampanyayla ilgili       sempozyum alanında Tepe Servis   Güvenlik çalışanlarına toplam 4
 büyük heyecan duyuyoruz.                 de yerini alarak şehir hastanelerine   ödül verdi.
 Hedefimiz Eylül ortasında yayına         yönelik hizmetlerini ve stratejilerini   Başarı kategorisinde, Bursa’da
 başlamak.                                katılımcılarla paylaştı. REED TÜYAP,   ATM soygununu önleyen Tepe
                                          Sağlık Yönetimi ve Eğitimi Derneği   Savunma ve Güvenlik Özel
 Sosyal medya stratejinizi nasıl          (SAYED) ve Kamu ve Özel Ortaklığı   Güvenlik Görevlisi Mustafa Şahin
 oluşturdunuz?                            Derneği işbirliğiyle düzenlenen   ödüle layık görüldü. Yine aynı
 Teknolojik gelişmelerle birlikte         sempozyum, Sağlık Bakanlığı ve   kategoride yarattığı katma değer
 sosyal medya büyük önem kazandı.         bakanlık yetkililerinin yanı sıra   ve yeni eleman yetiştirilmesine
 2000’li yıllardan başlayarak değişen   Avrasya Bölgesi’nin en büyük   Azerbaycan, Bahreyn, Kazakistan,
 ortam, pazarlamanın tanımını da   medikal fuarı olan Expomed ile   Kırgızistan, Kosova, Pakistan, Suudi   sağladığı katkı nedeniyle Tepe
 yöntemlerini de değiştirdi.    eşzamanlı olarak düzenlenen Şehir   Arabistan ve Madagaskar’dan Sağlık   Güvenlik Alarm İzleme Merkezi
 Çünkü ölçülebilir geri dönüşler    Hastaneleri, Sağlık Turizmi ve Kamu   Bakanları ve bakanlık yetkililerinin   çalışanı Mustafa Koçak ödüle hak
 elde etmeye başladık. Biz   Özel İşbirliği Sempozyumu 1-2 Nisan   katılımıyla gerçekleşti.  kazandı.
 de kendimizi stratejik olarak                                             Sadakat kategorisinde ise 24
 teknolojinin getirdiği yeniliklerin    Tepe Savunma, yılın ilk            yıldan bu yana güvenlik alanında
 tam ortasında konumlandırıyoruz.                                          görev yapan Tepe Savunma ve
          YGG toplantısını yaptı                                           Güvenlik Özel Güvenlik Görevlisi
 Diğer taraftan teknolojinin sağladığı                                     Sefa İnceöz ve 14 yıldır sektörde
 en önemli yeniliklerden biri olan
 veri ve veri tabanı yönetimi de          departman bazında ve genel       çalışan Tepe Güvenlik Alarm
 ileriki günlerin projeleri arasında.     operasyonel yönetim performansı   İzleme Merkezi çalışanı Murat
 Müşterilerimizle ilgili bilgi            değerlendirildi.  Pazarlama      Tekcan ödüllendirildi.
 toplama, depolama, veri işleme           faaliyetleri ve planlar, İnsan
 ve geliştirmeye yönelik çalışmalar   de hedef müşteri kitlemize uygun   Savunma ve Güvenlik’in doğru kitle   Kaynakları’ndaki yenilikler ve
 yapacağız. Müşteri dilimlerini ortaya   platformlarda interaktif pazarlama   tarafından doğru özellikleriyle daha   planlamalar, eğitimler, müşteri
 çıkarıp, müşteriye özel pazarlama   teknikleri kullanarak yine yaratıcı   fazla bilinmesini ve daha kıymetle   memnuniyeti analizi ve iyileştirme
 planları yapacağız. Bunlar da bizim   ve yenilikçi yüzümüzle kendimizi   bilinmesini sağlamak.  önerileri, süreç performans ölçümü
 için yeni başlangıçlar.  duyuracağız.    ve hedefleri, belirlenmiş şirket
 Geçmişte müşteriler hep                  politikası ve hedeflerini sağlamadaki
 Dijitaldeki gelişimleri ve trendleri de   Bu yapılacak projelerin getirileri    birbirlerinden duyarak bizi tercih   etkinlik, sürekli iyileştirme faaliyetleri
 yakından takip edip hem günümüz   ne olacak?  etmiş ya da müşteri araştırma ve   Tepe Savunma, 2017 yılının   ve sonuçları tartışılan diğer konu
 hem de geleceğin koşullarına   Bizim en büyük hedefimiz öncelikle   geliştirme yöntemiyle yapılmış.   ilk Yönetimi Gözden Geçirme   başlıkları oldu. Toplantıda ayrıca
 ve tüketici beklentilerine cevap   markamıza yatırım yapmak,   Bundan sonraki süreçte marka   Toplantısını Nisan ayında İstanbul’da   Entegre Yönetim sisteminde değişen
 veren inovatif projeler ortaya   marka bilinirliğini ve marka imajını   yönetimi ile marka bilinirliğini   gerçekleştirdi.   şartlar da ele alındı, şirketin ileriye
 çıkaracağız. Türkiye’de yaklaşık 29   yukarı taşımak. Bunu hak eden   yukarıya çıkaracak çalışmalar   2016 ve 2017 yılının bütçelerinin   yönelik yönetim planı, vizyonu ve
 milyon internet kullanıcısı var. Biz   bir markayız. Hedefimiz Tepe   yapacağız.   ele alındığı toplantıda şirketin   çalışma şartları oluşturuldu.



 18  MAYIS 2017                                                                                             19
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26