Page 14 - Aylık Dergi “Tepe’den” Kasım 2017 - Sayı 16
P. 14

12   TEPE’DEN                                                                                                                                                                           TEPE’DEN  13




                                                                                                                     gereksinimi doğuruyor. Teknoloji   ve iletişim birimlerinin kuruma   “Logo değişikliğiyle
                                                                                                                     ve yenilik alanındaki gelişmeler,   katkısının büyük olacağı mutlak bir   amacımızı; stratejimizdeki
                                                                                                                     ekonomik yapılardaki, pazardaki   gerçektir. Ancak kurumun gelişimi
                                                                                                                     yasal koşullardaki değişimler, sosyal   için pazarlama, inovasyon, satış,   değişiklikler için farkındalık
                                                                                                                     ve politik faktörler, değişen müşteri   operasyon, hukuk, satın alma, yani   yaratmak, yeni
                                                                                                                     tercihleri gibi unsurlar, bu seneki   tüm birimlerin yeterliliğinin de   kimliklendirmemizi ve samimi
                                                                                                                     yeni oluşturduğumuz yapıda bizi   masanın diğer önemli bacakları
                                                                                                                     değişime sürükleyen diğer önemli   olarak tanımlıyorum. Her bir birim   marka konumlandırmamızı
                                                                                                                     faktörler.                     birbirini beslemeli. Ayakta daha   pekiştirmek, iletişim
                                                                                                                                                    sağlam durabilmemiz için her
                                                                                                                     Bir organizasyonun büyümesi    birimin desteğine aynı oranda   kampanyasının etkisini
                                                                                                                     için, ki günümüzde sürdürebilirlik   ihtiyaç var.            güçlendirmek şeklinde
                                                                                                                     büyüme ile yer değiştirdi, değişim
                                                                                                                     ihtiyaçlarını takip etmek ve zamanı   Yeni tasarlanan logo hakkında da   özetleyebilirim.”
                                                                                                                     gelince bu değişimleri hayata   bilgi verebilir misiniz?
                                                                                                                     geçirmek bizim için de çok önemli.   Şirketimiz 25 yıllık sürede personel
                                                                                                                                                    sayısı, iş kolu çeşitliliği, müşteri sayısı   etkisini güçlendirmek ve sahada
                                                                                                                     Değişim sürecimizi, pazarlama   ve pazar payı anlamında dinamik ve   farkındalık yaratmak şeklinde
                                                                                                                     yapısının kurulması, iletişim   organik bir gelişim geçirdi. Ancak bu   özetleyebilirim.
                                                                                                                     kampanyası, logo değişikliğinden   değişimi anlatacak önemli bir öğe
                                                                                                                     öte, iyi özümsenmiş, ön araştırmaları   olan logo relansmanı yapılmadı.  Yeni iletişim kampanyasının
                                                                                                                     yapılmış ihtiyaca yönelik hazırlanan                          amacı ve öne çıkardığınız
                                                                                                                     bir yönetim stratejisi ve uygulama   Logo değişimimizi, planladığımız   mesajlar nelerdir?
                                                                                                                     değişimi olarak adlandırmak daha   marka iletişim kampanyamızın   İletişim kampanyamızın temel
                                                                                                                     doğru olacaktır.               etiketi olacak bir unsur olarak   amacı, marka farkındalığımızı
                                                                                                                                                    tanımlıyoruz. Logo değişikliğiyle   artırmak, sahip olduğumuz güçlü
                                                                                                                     Bahsettiğiniz kurum kültürü ve   amacımızı; yönetim, kurumsal   kurumsal yapımızı yansıtmak,
                                                                                                                     stratejinin değişim sürecinde   yönelim, kültür veya pazarlama   faaliyet alanlarımızın çeşitliliğini
                                                                                                                     Pazarlama Departmanı’nı nasıl   stratejisindeki değişiklikler   göstermek, iş ortaklarımıza ve
                                                                                                                     konumlandırıyorsunuz?          için farkındalık yaratmak, yeni   müşterilerimize öz değerlerimizi
                                                                                                                     Pazarlama departmanımızın      kimliklendirmemizi ve samimi   hatırlatmak ve çalışma
                                                                                                                     bizim gibi gelişen rekabet ve   marka konumlandırmamızı       arkadaşlarımız arasında motivasyon
                                                                                                                     sektör ortamında, pazarlama    pekiştirmek, iletişim kampanyasının   sağlamak şeklinde sıralanabilir.


         TEPE SAVUNMA,


         KURUMSAL KİMLİĞİNİ


         YENİLEDİ








       Tepe Savunma, 25. yılını                      epe’den dergimizin bir önceki   Tepe Savunma ve Güvenlik
       yeni bir kurumsal kimlik ve              T    sayısında Tepe Savunma ve   Sistemleri, kuruluşunun 25.
                                                                              yılında neden böyle bir kurumsal
                                                     Güvenlik Sistemleri’nin yeni
       kampanya ile kutluyor. Tepe             kurulan Pazarlama Departmanı’nı   değişime ihtiyaç duydu?
       Savunma Pazarlama Müdürü                ziyaret etmiş ve Pazarlama Müdürü   Tepe Savunma ve Güvenlik
                                               Nigar Koyuncuoğlu’ndan yeni
                                                                              Sistemleri, 25 yıllık geçmişinde
       Nigar Koyuncuoğlu, yeni logo            bölümün iletişim stratejilerini,   sağlıklı gelişim ve büyümede
       ve kurumsal kimliğin ne ifade           hedeflerini öğrenmiştik. Artık   süreklilik sağlamış, bunu
       ettiğini, yeni kampanyanın              konuştuğumuz çalışmalar        gerçekleştirirken de kurumsal
                                                                              çalışma ortamını ve bütünlüğünü
                                               meyvelerini vermeye başladı. İlk
       detaylarını paylaştı.                   olarak Tepe Savunma ve Güvenlik’in   sağlamış köklü bir firma. Şirketimizin
                                               kurumsal kimliği yenilendi.    25 yıllık tecrübesi ve 12.000’den
                                               Yeni iletişim kampanyası ise   fazla çalışanıyla sektörün lider
                                               tamamlanmak üzere. Tüm detayları   pozisyonunda olması her daim
                                               Nigar Koyuncuoğlu anlattı.     gelişim, değişim ve yenilenme
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19