Page 15 - Aylık Dergi “Tepe’den” Kasım 2017 - Sayı 16
P. 15

12  TEPE’DEN                                                                           TEPE’DEN  13




       gereksinimi doğuruyor. Teknoloji   ve iletişim birimlerinin kuruma   “Logo değişikliğiyle
       ve yenilik alanındaki gelişmeler,   katkısının büyük olacağı mutlak bir   amacımızı; stratejimizdeki
       ekonomik yapılardaki, pazardaki   gerçektir. Ancak kurumun gelişimi
       yasal koşullardaki değişimler, sosyal   için pazarlama, inovasyon, satış,   değişiklikler için farkındalık
       ve politik faktörler, değişen müşteri   operasyon, hukuk, satın alma, yani   yaratmak, yeni
       tercihleri gibi unsurlar, bu seneki   tüm birimlerin yeterliliğinin de   kimliklendirmemizi ve samimi
       yeni oluşturduğumuz yapıda bizi   masanın diğer önemli bacakları
       değişime sürükleyen diğer önemli   olarak tanımlıyorum. Her bir birim   marka konumlandırmamızı
       faktörler.                    birbirini beslemeli. Ayakta daha   pekiştirmek, iletişim
                                     sağlam durabilmemiz için her
       Bir organizasyonun büyümesi   birimin desteğine aynı oranda   kampanyasının etkisini
       için, ki günümüzde sürdürebilirlik   ihtiyaç var.            güçlendirmek şeklinde
       büyüme ile yer değiştirdi, değişim
       ihtiyaçlarını takip etmek ve zamanı   Yeni tasarlanan logo hakkında da   özetleyebilirim.”
       gelince bu değişimleri hayata   bilgi verebilir misiniz?
       geçirmek bizim için de çok önemli.   Şirketimiz 25 yıllık sürede personel
                                     sayısı, iş kolu çeşitliliği, müşteri sayısı   etkisini güçlendirmek ve sahada
       Değişim sürecimizi, pazarlama   ve pazar payı anlamında dinamik ve   farkındalık yaratmak şeklinde
       yapısının kurulması, iletişim   organik bir gelişim geçirdi. Ancak bu   özetleyebilirim.
       kampanyası, logo değişikliğinden   değişimi anlatacak önemli bir öğe
       öte, iyi özümsenmiş, ön araştırmaları   olan logo relansmanı yapılmadı.  Yeni iletişim kampanyasının
       yapılmış ihtiyaca yönelik hazırlanan                         amacı ve öne çıkardığınız
       bir yönetim stratejisi ve uygulama   Logo değişimimizi, planladığımız   mesajlar nelerdir?
       değişimi olarak adlandırmak daha   marka iletişim kampanyamızın   İletişim kampanyamızın temel
       doğru olacaktır.              etiketi olacak bir unsur olarak   amacı, marka farkındalığımızı
                                     tanımlıyoruz. Logo değişikliğiyle   artırmak, sahip olduğumuz güçlü
       Bahsettiğiniz kurum kültürü ve   amacımızı; yönetim, kurumsal   kurumsal yapımızı yansıtmak,
       stratejinin değişim sürecinde   yönelim, kültür veya pazarlama   faaliyet alanlarımızın çeşitliliğini
       Pazarlama Departmanı’nı nasıl   stratejisindeki değişiklikler   göstermek, iş ortaklarımıza ve
       konumlandırıyorsunuz?         için farkındalık yaratmak, yeni   müşterilerimize öz değerlerimizi
       Pazarlama departmanımızın     kimliklendirmemizi ve samimi   hatırlatmak ve çalışma
       bizim gibi gelişen rekabet ve   marka konumlandırmamızı      arkadaşlarımız arasında motivasyon
       sektör ortamında, pazarlama   pekiştirmek, iletişim kampanyasının   sağlamak şeklinde sıralanabilir.


 TEPE SAVUNMA,


 KURUMSAL KİMLİĞİNİ


 YENİLEDİ








 Tepe Savunma, 25. yılını   epe’den dergimizin bir önceki   Tepe Savunma ve Güvenlik
 yeni bir kurumsal kimlik ve   T  sayısında Tepe Savunma ve   Sistemleri, kuruluşunun 25.
 yılında neden böyle bir kurumsal
 Güvenlik Sistemleri’nin yeni
 kampanya ile kutluyor. Tepe   kurulan Pazarlama Departmanı’nı   değişime ihtiyaç duydu?
 Savunma Pazarlama Müdürü   ziyaret etmiş ve Pazarlama Müdürü   Tepe Savunma ve Güvenlik
 Nigar Koyuncuoğlu’ndan yeni
 Sistemleri, 25 yıllık geçmişinde
 Nigar Koyuncuoğlu, yeni logo   bölümün iletişim stratejilerini,   sağlıklı gelişim ve büyümede
 ve kurumsal kimliğin ne ifade   hedeflerini öğrenmiştik. Artık   süreklilik sağlamış, bunu
 ettiğini, yeni kampanyanın   konuştuğumuz çalışmalar   gerçekleştirirken de kurumsal
 çalışma ortamını ve bütünlüğünü
 meyvelerini vermeye başladı. İlk
 detaylarını paylaştı.   olarak Tepe Savunma ve Güvenlik’in   sağlamış köklü bir firma. Şirketimizin
 kurumsal kimliği yenilendi.   25 yıllık tecrübesi ve 12.000’den
 Yeni iletişim kampanyası ise   fazla çalışanıyla sektörün lider
 tamamlanmak üzere. Tüm detayları   pozisyonunda olması her daim
 Nigar Koyuncuoğlu anlattı.  gelişim, değişim ve yenilenme
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20